Во својата најнова книга, Продажба во тешки времиња, светски познатиот експерт за продажба, Том Хопкинс, ги пренесува своите лични искуства и покажува како да се сврти импулсот на тешките времиња и да се извлече корист од нив. Со практични примери и техники што ќе ви помогнат да ги откриете претходно занемарените можности, како и неконвенционални методи за регрутирање на нови купувачи и клучни совети за тоа како да го зајакнете вашиот бизнис, Хопкинс ви дава моќни совети со кои ќе ја зголемите продажбата сега и во годините што претстојат.Научете како:- Да пребарувате во листата на клиенти за да генерирате нови потенцијални купувачи.- Да ги задржите - и да ги наградите - вашите моментални клиенти за да ви останат верни.- Да го намалите отпорот кон продажбата во тешките времиња со помош на тактики што ги надминуваат стравовите кај купувачите.- Да ги привлечете клиентите од вашиот конкурент со 12 нови стратегии специјално скроени за тешките времиња.Циклусите доаѓаат и си одат, но принципите на одлично продавање и оние што живеат според нив опстојуваат. Откријте како да го достигнете максималниот продажен потенцијал, без оглед на бизнис-климата, со Продажба во тешки времиња.Во 1976 г., ТОМ ХОПКИНС ја основалTom Hopkins International, Inc., и целиот живот го посветил на учење и инспирирање на другите преку семинари, книги, аудио и видеообуки. Денес, над 35.000 корпорации и милиони професионални продажни лица ширум светот ги применуваат неговите материјали за обука во професионалната продажба.
Веб страницата користи колачиња за да ви овозможиме најдобро можно корисничко искуство. Со продолжување на користењето на нашата интернет страница ја прифаќате употребата на колачиња (cookies).
Се согласувам